sreda, 11. junij 2014

Sekločeva smer v Debeli peči

DOSTOP: Parkiraš pri Kovinarski koči v Krmi. Greš mimo WC-jev za hišo in ves čas slediš dobro shojeni lovski poti, ki te pripelje do pod stene. Do pod stene je cca. ura hoje (odvisno od tempa).

VSTOP: Ko prideš pod steno, takoj opaziš zajedo, kjer naj bi šla smer. Nadaljuješ po poti proti desnemu delu stene, dokler ne prideš v macesnov gozd(iček). Preden se pot obrne navzdol, na levi zagledaš možica.

Tam zaviješ desno na gozdno glavo (II) in poplezavaš proti levi. V gruščnatem svetu je vidna stezica, ki je včasih malo zmanjka, vendar pa je glavna orientacija velika zajeda nad tabo.

SMER: Vstopiš levo od zajede (II) in plezaš po platastem, vendar razčlenjenem svetu.

Nadaljuješ proti levi (IV-), kjer na udobni polici pod žlebom, ki gre naprej v levo, naletiš na varovališče.

Smer zavije naprej v desno po plati, ki jo zapira poševna zajeda nad tabo (IV). Malo pred veliko, vstopno zajedo, spet naletiš na varovališče.

Nad tabo se odpre lepa zajeda (V), ki po 8m, zavije še malo proti levi, še dobrih 10 m.

Nadaljuješ proti veliki zajedi na desni (V-).

V naslednjem raztežaju je detajl smeri, ki pa po moji oceni ne preseže težavnosti V. Ves čas malo plezaš rahlo proti levi, dokler ne prideš do gruščaste terase.

gručasta terasa

Tu po lažjem svetu (III) nadaljuješ tri raztežaje, orientacija tu ni zahtevna.

Nato si že v smeri Jesih Potočnik (2 raztežaja do vrha), kjer ves čas plezaš nekoliko poti levi, že od daleč pa vidiš kline, ki ti pokažejo linijo smeri.

SESTOP:  Na vrhu zaviješ proti Lipnici (če si obrnjen proti steni s hrbtom, je to na tvoji desni). Poti slediš do sedla, kjer se na tvoji desni odpre grapa, velik žleb, v katerem je še nekaj snega. Orientacija v grapi ni zahtevna, mestoma srečamo še kakšno krpo snega, vendar se ga da prečkati brez večjih težav. Sprva hodiš nekolik proti levi, ko na desni zmanjka stene, greš v grapo proti desni. Ta te pripelje do pod stene. Mestoma je treba kakšen meter malo poplezati navzdol (II). To ti originalen sestop po lovski poti skrajša za polovico.