sreda, 18. april 2012

Osp

V torek pozno popoldne mi je zazvonil telefon, bila je Nastja s privlačnim povabilom v Osp. Seveda, sem se povabilu z največjim veseljem odzvala in se naslednje jutro skupaj še z Janezom odpeljali v Osp. Najprej smo se v Dolores ogreli, ki pa je za prvo smer kar presenetila. Janez si je za naslednjo smer izbral Za oslovo senco (sebi primerno - po težavnosti, da ne bo pomote). Smer je seveda splezal, vendar ne brez truda. Tudi sama sem se zapodila v smer, saj še nikoli nisem plezala česa podobnega. Dokler je šlo je šlo, potem pa sem le še opazovala bele grife in si le še v glavi slikala posamezne gibe, ki pa jih v realnost nisem uspela prenesti. Janez me je spodaj vprašal :"A te je kj navil?", odgovor je bil ne. Če je stvar pretežka, te tudi navit ne more.
Janez v Zadnji Skušnjavi (8a)
Janez se je kasneje spravil v 8a, mi dve pa sva ga samo tiho opazovali z "waw" izrazom na obrazu. Po gibih je počasi prišel čez smer. Tudi mi dve sva se šli še malo pretegnit v nekoliko lažje smeri, potem pa smo se zaradi vročine prestavili v spodnji del. Mislila, sem da bo hladno, tako da sem se temu primerno tudi oblekla in posledično cel dan kuhala v (pre)toplih oblačilih.
Vstop v Karies (8b)


Čakam, da naštudira naslednji gib.
Tu nekje se je končalo.
Janez je poizkusil še ne 8b, ki pa je bil zaenkrat še pretežek. Mi dve pa sva napadli Amazonko, ki gre po kotu. Obe sva jo uspeli preplezati. Res lepa smer, v kateri se vse da narediti z nogami. Po tej smeri se je še najbolje počutila Nastja, saj je bil ti njen prvi 6b.


Nastja v Amazonki
Še čez detajl
 Ker je bil dan primeren za nove izzive, sem Janeza prosila, naj mi napelje še en 6c, in mi ga je. No glede na to, da je tudi on ni splezal, ni potrebno posebej poudarjati, da je bila smer tudi zame pretežka. Z muko sem po gibih prišla do vrha, popolnoma spumpana. Na koncu smo šli še v Alenko, ki je bila res lepa, ampak za konec dneva kar težka.
Nastja  v Alenki
Potem pa smo imeli dovolj in smo odrinili domov. Bili smo dobre volje, utrujenih rok in podobnega mnenja, da bo treba še trenirati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji izražajo izključno stališča posameznih komentatorjev.